כל מתכון מבלוג המתכונים של פסטלונה קיבל צילום מקצועי מכמה זוויות, גם בשלבי ההכנה וגם של התוצאה הסופית. מאחורי הצילומים המופלאים של כל אחת ואחת מהמנות עומד הצלם דני גולן, ועם הצבעוניות המהממת שנוספה לבלוג המתכונים שלנו – ברור לנו שהבחירה בו היתה פשוט מושלמת, גם עבורנו וגם עבורכם, גולשי האתר. כל אחת מהתמונות צולמה באהבה וברגישות, מתוך רצון להביא בפניכם את הדימוי המדויק ביותר של כל אחד מהשלבים, וגם כדי לתת לכם השראה לדוגמאות צילחות שיוסיפו יופי לכל מנה. הכירו את דני גולן!

"שלום חברים, שמי דני גולן. השקעתי שנים רבות בלימודי מנהל עסקים, שיווק ופרסום, אבל כבר באותן השנים בעבע בי הרצון להתעסק במשהו שיתן לי קצת יותר מרק מספרים ובריפים – משהו שימלא לי את הנשמה והנפש. נזכרתי בעצמי כילד קטן שאוהב לצלם, ובנקודה הזאת בדיוק חלחלה בי ההבנה שהצילום הוא הרבה יותר מתחביב בשבילי – הוא המקצוע שאליו אני רוצה לקום בכל בוקר.

החלטתי להתמקצע בתחום הצילום הקולינארי, ולאחר שלקחתי חלק במגוון סדנאות וקורסים, נרשמתי לקורס של דרור כץ. מהנקודה הזו חיי השתנו לחלוטין, ומאז אני לוקח חלק פעיל בצילום פרויקטים שונים ומרהיבים, וביניהם גם בלוג המתכונים של פסטלונה.

ימי הצילום עם פסטלונה היו מרגשים, מעניינים, וטעימים ברמות. כל מנה הכירה לי עוד מוצר מופלא מבית פסטלונה, ולאט לאט הבנתי שמדובר כאן על חומרי גלם שגם מצטלמים טוב, גם שומרים על סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות, וגם, ואולי בעיקר, מביאים איתם טעמים חזקים של בית. אני מקווה שהצילומים שלי יוכלו להעביר אליכם את הטעמים שטעמתי ואת הריחות שהרחתי במהלך ימי הצילום, ושהם יעוררו אצלכם את החשק להכנס למטבח ולהתחיל לבשל."

טל. 052-231-7623

Author pastaluna

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *