בלוג המתכונים של פסטלונה הוא עולם שלם של יצירה וטעמים. בשביל שכל קורא וקוראת יוכלו למצוא את עצמם מתחברים למנות ונרגשים לקראת ההכנה שלהן, חיפשנו את הדרך הטובה ביותר לכתוב כל מתכון בצורה משעשעת ומרגשת, כזו שתיגע בנקודות הכי אישיות שלהם – זכרונות, חוויות ותשוקה. כשהגענו לאור דורון, היה לנו ברור שזה בדיוק מה שעומד לקרות.

"היי היי, אני אור דורון. מאז ומעולם שיחקתי עם מילים: כתבתי שירים על המורים בתיכון, סלוגנים לחולצות בצבא, וגם שירים וסיפורים ששמורים היטב בכונן E שבמחשב שלי. עם השנים החלטתי להפוך את הכתיבה למקצוע, נרשמתי ללימודי קופירייטינג ב"בצפר" של חברות הפרסום, ואחריהם גם למסלול הכתיבה של מכללת "מנשר לאמנות". היום אני כותבת פוסטים בפייסבוק, עמודי אינטרנט, כתבות, מדריכים, תיאורי מוצר ובלוגים למגוון עסקים, ומתאימה לכל אחד מהם את השפה הרלוונטית לו.

בלוג המתכונים של פסטלונה הוא מבחינתי פרויקט התוכן המושלם, והוא איפשר לי להביא לידי ביטוי את שתי האהבות הגדולות שלי – הכתיבה והאוכל, אחת לצד השניה. את המוצרים של פסטלונה אני קונה כבר במשך שנים מהמעדניה שמתחת לבית שלי, ככה שהליך הכתיבה היה אותנטי לחלוטין, והתבסס על החוויה האישית שלי. האווירה המהממת, שיתוף הפעולה המקסים עם שגב, דני ויהונתן, ומעל הכל האוכל המדהים של פסטלונה, יצרו אצלי תשוקה אין סופית לאכול. כלומר, לכתוב! התכוונתי לכתוב!

בכל אחד מהמתכונים שבבלוג, השתדלתי לשלב סיפור מעניין או מצחיק, כזה שיעלה לכם חיוך על השפתיים ויגרום לכם לבשל בכיף. אני מאמינה בשפה קלילה וזורמת שסוחפת את הקורא פנימה, וזוהי בדיוק השפה שהשתמשתי בה בבלוג המתכונים של פסטלונה. טוב, יאללה, גם לכם כל הדיבור הזה עשה חשק לניוקי טריו פסטו?"

טל. 054-452-1682

Author pastaluna

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *