אתר האינטרנט היפהפה של פסטלונה, בו אתם יכולים לשטוף את העיניים עם אין ספור מוצרים איטלקיים איכותיים, נבנה על ידי יהונתן טולדנו. יהונתן, שאביו הוא הבעלים של פסטלונה, זיהה את הפוטנציאל הגדול הטמון בהקמת אתר אינטרנט שיחבר בין המותג לבין הלקוחות. הוא החליט לנצל את תקופת הקורונה המשמימה כדי למנף את העניין, והתוצאה מוצגת כאן לפניכם. האתר מבוסס כולו על קטעי מידע מרעננים לצד תמונות מרהיבות, וכל התזמורת הזו לא היתה יכולה לנגן בהרמוניה מושלמת כל כך לולא המנצח שלה – הרי הוא יהונתן.

"היי לכולם, אני יהונתן. כמו רבים מכם, גם אותי ואת ההורים שלי הקורונה פגשה ברגע מאוד לא צפוי. בכל יום התבשרנו מחדש על עוד מסעדות ועסקים שנאלצו לסגור את שעריהם, ובהתאם הפסיקו לרכוש מאיתנו את המוצרים הנפלאים שלנו. במקביל, בקרב המעדניות והמינימרקטים הביקוש למוצרים דווקא גבר, לאור העובדה שמיליוני אנשים התחילו, ברגע אחד, לבשל לעצמם.

מכאן לקחתי את העניינים לידיים, וחשבתי על כל מיני דרכים שבאמצעותן אני אוכל לסייע להורים שלי להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם. לשמחתי הם נתנו לי יד חופשית לגמרי, ומפה התחלתי לעבוד. אני סטודנט למדעי המחשב, ולכן התשוקה שלי הובילה אותי להקים את אתר האינטרנט של פסטלונה. כדי ליצוק לתוכו מלא תוכן מעניין ומרגש, חברתי למספר אנשי מקצוע מדהימים, שעזרו לי להפוך את האתר למה שהוא היום. מהרגע שהאתר נעמד על הרגליים, התחלתי להפיץ את הבשורה ולהעלות הילוך בנושא השיווק והפרסום, ולשמחתי העבודה הקשה שלי הובילה לתוצאות מהממות.

אל המינימרקטים והמעדניות צירפנו לקוחות נוספים, והיום אנחנו עובדים עם בתי מלון, שפים פרטיים, לקוחות פרטיים ובעתיד הקרוב גם עם סופרמרקטים גדולים. אני מזמין אתכם לנסות את המוצרים שלנו גם בעצמכם, ומבטיח לכם חוויה איטלקית שעוד לא הכרתם. תהנו!"

Author pastaluna

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *