מאחורי המתכונים של פסטלונה, עומד לא אחר מאשר השף שגב עוז. החיבור בינינו לבין שגב היה חיבור מידי, שהוליד פרויקטים נהדרים ששמים במרכז את הדבר הכי חשוב לכולנו – האוכל. ערכים משותפים כמו איכות, חיבור טעמים, יצירתיות ומגוון רחב, הם אלו שהפכו את שגב לחלק בלתי נפרד ממשפחת פסטלונה. מתוך שיתוף הפעולה המדהים הזה, אנחנו שמחים וגאים להביא בפניכם את בלוג המתכונים הנפלא שלנו, שיעשה לכם שמח במטבח. אז מי אתה, שף שגב עוז?

"אהלן כולם! אני שגב עוז. את הידע וניסיון שלי בעולם הבישול צברתי דרך לימודים בבית הספר "בישולים", ובעבודה במיטב המסעדות בארץ. בין היתר, עבדתי במסעדת העילית "רפאל" של השף רפי כהן, במסעדת "יפו תל אביב" של השף חיים כהן, ובמסעדת "סנטה קטרינה". במקביל ללימודים והעבודה, אני מבקר במסעדות מובילות בארץ ובעולם, כדי להרחיב לעצמי את מנעד הטעמים, ולשאוב השראה מהמנות.

הדרך הקולינרית שלי הולכת יד ביד עם אוכל ים תיכוני והשפעות צרפתיות קלאסיות, ואני משתמש במיטב חומרי הגלם כדי לייצר את המנות שלי. היום אני עובד במגוון שיתופי פעולה, כותב מתכונים, בעל עסק לאוכל טבעוני בגבעתיים, ועושה ארוחות פרטיות ומפנקות ללקוחות פרטיים ועסקיים.

החיבור שלי עם פסטלונה הוא החיבור המושלם מבחינתי. בתור מי שמחפש כל הזמן אחרי חומרי גלם איכותיים, התאהבתי בשניות במוצרים של פסטלונה. החיבור הטבעי בינינו הוביל אותנו ליצירת בלוג המתכונים, שבו השקענו את מיטב המחשבה והיצירתיות. אני בטוח שגם אתם עומדים להנות בטירוף מהמתכונים המעולים שהכנו לכם, ואם אתם שואלים אותי – אל תפספסו את מנת הניוקי בקרם תירס, מנת הרביולי גבינות בחמאת עגבניות ומנת דפי לזניה עם בשר. באחריות, אתם עומדים להתאהב לפחות כמו שאני התאהבתי."

Author pastaluna

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *